Secrets Of The Zoo: Down Under
Secrets of the Zoo: Down Under gives viewers a behind-the-scenes look at what it takes to run one of the world’s most famous and magnificent zoos.
This series gives viewers a behind-the-scenes look at what it takes to run one of the world’s most famous and magnificent zoos. For the 240 keepers and vets who care for the more than 5,000 animals at the park, this is no nine-to-five job! In fact, it’s a second home. In this entertaining and compelling series set on the spectacular Sydney Harbour, no area of the park’s 52 acres is off limits.