Kung Fu Hustle
KUNG FU HUSTLE perfectly blends original comedy and explosive martial arts action. Creative and imaginative characters slam together in a comic blend of Quentin Tarantino meets Jackie Chan in a film that goes beyond the limits of mere comedy.