One Day at Disney
Discover the fascinating and inspiring personal stories of 10 incredible people behind the enduring magic of Disney. Through the lens of CEO Bob Iger, we follow each subject, including a legendary animator, the woman leading the next generation of Imagineers, and GMA’s Robin Roberts, throughout their day for an intimate glimpse into their unique journey. Narrated by Sterling K. Brown.
One Day at Disney is a feature-length documentary highlighting the fascinating and inspiring personal stories of 10 incredible people behind the enduring magic of Disney. Through the lens of CEO Bob Iger, we follow each subject, including a legendary animator, the man who designs the next generation of Marvel superheroes, and GMA’s Robin Roberts, throughout their day for an intimate glimpse into their unique journey. We'll get a window into the dedication and responsibility they feel to continue the creativity, innovation, and excellence that is synonymous with Disney. Whether it’s bringing the first Spanish production of The Lion King to life for audiences in Madrid or preserving our planet's most endangered wildlife species, each of our subjects is on a mission to make the world a better place while spreading a little Disney magic. Narrated by Sterling K. Brown.