Kinds of Kindness
Directed by Yorgos Lanthimos, "Kinds of Kindness" is a triptych fable, following a man without choice who tries to take control of his own life; a policeman alarmed by his wife's return and seeming a different person after she had gone missing-at-sea; and a woman who, determined to find a specific someone with a special ability, is destined to become a prodigious spiritual leader.