komedie, animovaný
Zrezivělý, ale dobrácký odtahový vůz Burák si rád tropí žerty z ostatních obyvatel městečka Kardanová Lhota. Večer u čerpací stanice V8, kterou provozuje Flo, vypráví šerif všem pověst o Bludičce, tajemném modrém světle, které straší právě v těchto místech. Když se Burákovi přátelé odeberou domů, zůstane sám ve tmě a přemýšlí, jestli Bludička opravdu existuje.