Ukradené mládí: Kult na koleji Sarah Lawrence
Skupina bystrých studentů z vysoké školy Sarah Lawrence se dostane pod temný vliv otce své kamarádky, Larryho Raye. Film s bezprecedentním přístupem k těm, kteří s Rayem žili, sleduje kult od jeho počátků až po dosud trvající následky.
Bývalý trestanec Larry Ray se stane devátým spolubydlícím na vysokoškolské koleji.
Sekta se přestěhuje do New Jersey, kde Larry spáchá své dosud nejodpornější zločiny.