Tajemství ZOO
ZOO s podmořským akváriem ve městě Columbus je jednou z největších a nejoblíbenějších zoologických zahrad v zemi a její chloubou není nikdo menší než Jack Hanna zvaný „Džungle Jack“. Její prohlídka trvá hodiny, Nat Geo WILD však nyní poprvé zavede diváky do zákulisí a seznámí je se zvířaty a skupinou lidí, díky jejichž péči 24 hodin denně a sedm dní v týdnu je tato ZOO jednou z nejlepších zoologických zahrad v zemi.