Tajemství indické divočiny
Epizoda Tajemství indické divočiny je oslavou rozmanitosti a pestrosti vzrušující a výjimečné indické přírody. Každá epizoda tohoto třídílného seriálu se zaměřuje na jeden úžasný ekosystém, který je ukázkou života v každém jedinečném prostředí. Tento dokumentární seriál plný krásy, bizarních symbióz, strastí, smrti a nového života, umožňuje divákům zblízka sledovat divočinu, která je klenotem ve světě asijské přírody.
Setkáme se s ohroženým nosorožcem jednorohým, zvířetem, jehož evoluce probíhá již 37 milionů let.