Průzkumník: Lávové jezero
Tým badatelů se pokouší dostat na vrchol vzdálené, neprozkoumané sopky a hledá odpovědi na záhadu, kdy a proč sopky vybuchují.
V roce 2001 zachytily satelitní snímky záhadnou „tepelnou anomálii“ v neprozkoumané sopce na konci světa. To, co se v ní skrývá, by mohlo poskytnout nová vodítka, která by pomohla předvídat sopečné erupce po celém světě. Ostrov je však odlehlý a podmínky na něm jsou tak extrémní, že se až dosud nikdo nedostal na její vrchol, aby prozkoumal, co se skrývá uvnitř.