Stiv: No Compromise No Regrets
Téměř 30 let po Stivově záhadné smrti v Paříži se Dead Boys stali (punkovou) legendou, ale není překvapením, že tento příběh zůstává z velké části zahalen tajemstvím. Jak se rodák z Girardu v Ohiu dostal k životu Rileyho v Paříži? Srazilo Stiva onoho osudného dne opravdu auto (nebo taxík...)? Kdo byl skutečný Stiv Bators? To je jen několik otázek, na které odpovídá dokument STIV.