Avengers – Sjednocení
Iron Man, Hulk, Thor, Kapitán Amerika, Hawkeye, Falcon a Black Widow spojí své síly, aby společně bojovali proti hrozbám, kterým by žádný z hrdinů nedokázal čelit samostatně. Když se Avengers spojí, zlo nemá šanci!