Na Vánoce doma s Jonas Brothers
Jonas Brothers zakončí své turné v Londýně a netouží po ničem než se dostat domů, aby mohli strávit Vánoce s rodinami. Kevin, Joe a Nick se pevně drží svých zaběhnutých rolí v kapele a jejich bratrské pouto podstupuje zkoušku, jakmile se musí postavit řadě narůstajících překážek. V rodinném vánočním filmu vše doplňuje řada původních písniček i mimořádné hostující hvězdy.