Co děláme v temnotách
Sonda do každodenního života čtyř upírů, kteří jsou spolu už stovky let. Návštěva jejich vůdce a temného pána jim připomene účel, s nímž před více než sto lety přišli do New Yorku.
Colin a Nadja si užívají společný večer, zatímco Nandor a Laszlo bojují s filmovým štábem.