Abe's Story
Přehlížený a nedoceněný manažer divadla má problém dokončit svůj hororový román, o kterém se domnívá, že změní jeho osud. Abe je irský spisovatel žijící ve viktoriánském Londýně, jehož práce a cesty po Británii a po Americe inspirují jeho díla a prostupují každým slovem.