Tydli fidli
Myšák Mickey předvádí širokou škálu výrazů a emocí (a dokonce má dlouhé vlasy) v tomto virtuózním houslovém představení pro jednu myš. Čelí neviditelnému publiku a výtržníkovi, když soustředěně hraje několik skladeb včetně Uherského tance a předehry k opeře Vilém Tell. Tento film, který je známý také pod názvem „Just Mickey“, režíroval Walt Disney.