Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder
Impérium zničí na planetě Hoth základnu Povstalců. Zatímco Han Solo a princezna Leia prchají před imperiálními jednotkami, Luke podstoupí výcvik u jediského mistra Yody, aby se mohl postavit Darth Vaderovi a odhalit šokující pravdu o svém původu.
I po zničení Hvězdy smrti pronásledují imperiální jednotky Povstalce. Po porážce Povstalců na ledové planetě Hoth se Luke vydává na planetu Dagobah, aby podstoupil výcvik u jediského mistra Yody, který se tam skrývá od pádu Republiky. Darth Vader chce Luka svést na Temnou stranu Síly a tak ho naláká do pasti v Oblačném městě planety Bespin.