Když v tomto epickém dobrodružství šikanovaný kluk objeví Excalibur, legendární meč v kameni, spojí se se svými přáteli (a nepřáteli) s čarodějem Merlinem v boji proti zlu!
Alex je dvanáctiletý britský školák, jehož každodenní problémy zastíní objev bájného meče Excaliburu. Nyní, když má nejmocnější meč v dějinách v rukou nejbezmocnější školák v Británii, začíná epické dobrodružství, kdy Alex a jeho přátelé musí zabránit středověké potvoře jménem Morgana, která se pekelně snaží, zničit svět.