Necaxa
Eva Longoria, Rob Mac a Ryan Reynolds spojí síly, aby vdechli nový život legendárnímu mexickému fotbalovému klubu. Sledujte strhující cestu plnou emocí, na níž se hráči, fanoušci i skeptici společně snaží pozvednout „Los Rayos“ zpět na vrchol.
Eva Longoria, Rob Mac a Ryan Reynolds spojili síly, aby vdechli nový život legendárnímu mexickému fotbalovému klubu Necaxa. Dvojjazyčný dokumentární seriál „Necaxa“ zachycuje bouřlivé období změn, zranění klíčových hráčů i neutuchající odhodlání týmu, který chce splnit sny celému městu Aguascalientes. Oddaní fanoušci navzdory všem překážkám věří, že se jejich milovaní „Rayos“ opět vrátí na výsluní. Seriál sleduje emotivní cestu hráčů, fanoušků i skeptiků a zavede diváky přímo na hřiště i do šatny. Je portrétem víry, odolnosti i síly naděje a ukazuje životy a sny lidí spjatých s klubem Necaxa.
Nový hlavní trenér Nicolás Larcamón přichází s radikální vizí a plánuje tým kompletně přetvořit.
Eva Longoria se spolu s vycházejícími hvězdami Necaxy objeví na obálce mexické edice časopisu GQ.