Dobytí Marsu
Producenti Brian Grazer a Ron Howard představují jedinečný hybrid hraného a dokumentárního filmu, který sleduje napínavou výpravu za kolonizací Marsu v roce 2033.
Mars od producentů Briana Grazera a Rona Howarda je epický seriál sledující napínavou výpravu za kolonizací Marsu v roce 2033. V jedinečné kombinaci scénického dramatu a vizuálních efektů na úrovni celovečerního filmu, prokládané dokumentárními sekvencemi, seriál představuje to, co největší mozky v oblasti výzkumu vesmíru dělají, aby se cesta na Mars stala skutečností, a ukazuje nám svět, který hledají.