dokumentární, přírodopisný
Na Pyrenejském poloostrově žijí zvířata, jejichž síla po staletí inspirovala mýty. Tento film odkrývá soukromý život orlů skalních, horských koz a vlků a zjišťuje, proč tyto divoké ikony uctíváme od pravěku až po současnost.