Ve světě, kde dinosauři přežili a vyvinuli se natolik, že se prošli po Měsíci, se k Zemi blíží obří asteroid. Jurská aeronautická a vesmírná agentura (JASA) se proto mobilizuje, aby katastrofu odvrátila.