To Plant a Flag
V rámci příprav na přistání na Měsíci v roce 1969 vyšle NASA tým astronautů do měsíční krajiny na Islandu. Během jejich technologicky náročné výcvikové mise se brzy ukáže, s jakými překážkami je možné se setkat, když narazíte na islandského chovatele ovcí.