Tři mušketýři
Tři mušketýři bojují proti zákeřnému královskému rádci a svůdné velvyslankyni, kteří plánují připravit francouzského krále o korunu i život. Na každém kroku na ně čeká nebezpečí, zábava a dobrodružství!
Hvězdně obsazená dobrodružná komedie, která nadchla diváky po celém světě! Klasický příběh tří věrných mušketýrů (Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt), ke kterým se přidává mladý horlivý rekrut (Chris O'Donnell) s cílem chránit krále Francie. Čtyři hrdinové se společně musí pokusit přemoci zákeřného královského rádce (Tim Curry) a svůdnou velvyslankyni (Rebecca De Mornay), kteří plánují připravit francouzského krále o korunu i život. Mušketýry čeká na každém kroku nebezpečí, zábava a dobrodružství, a vy jim budete fandit, aby se se všemi nástrahami vyrovnali jako největší hrdinové všech dob!