koncerty, hudební
Rocková legenda Jack Bruce ovládá pódium na tomto elektrizujícím živém koncertu. S podporou hvězdné kapely předvádí fascinující podání klasik od Cream i sólové tvorby a dává na odiv svou ikonickou hru na baskytaru a oduševnělý zpěv v mistrovské lekci rockové a jazzové fúze.