Les Bigorneaux
Třicetiletá Zoé pracuje se svým otcem Guyem v baru v Brignogan-Plages. Je vyčerpaná, protože musí dělat barmanku i šéfovou a nese za vše odpovědnost. Navíc od smrti matky podporuje Guye. Jednou ráno se jí zatočí hlava a udělá se jí špatně, což naruší její běžný den. Bojí se, že by mohla být těhotná, ale diagnóza odhalí něco úplně jiného.
Třicetiletá Zoé pracuje se svým otcem Guyem v baru v Brignogan-Plages. Je vyčerpaná, protože musí dělat barmanku i šéfovou a nese za vše odpovědnost. Navíc od matčiny předčasné smrti podporuje Guye. Jednou ráno se jí zatočí hlava a udělá se jí špatně, což naruší její běžný den. Bojí se, že by mohla být těhotná, ale diagnóza v gynekologické ordinaci odhalí úplně jiné obtíže.