Olafovy pohádky
Sněhulák Olaf převypravuje animovanou klasiku od studia Disney „Malá mořská víla“.
Sněhulák Olaf nabídne zcela nový pohled na Lví říši z klasického filmu „Lví král“.
Sněhulák Olaf si pouští vlasy na špacír při převyprávění animovaného hitu „Na Vlásku“.