Závod
S krátkým životopisem, ale spoustou elánu dostane Pak Jun-džo jedinečnou příležitost, když ji prostřednictvím nezávislého náborového projektu Spec-Out najme špičková společnost Seyong. Bude však muset obstát v očích nadřízených, pro které je jen nástrojem propagace společnosti, i spolupracovníků, podle nichž byla najata nezaslouženě. Přesto se Jun-džo žene životem jako o závod se svým starým přítelem a kolegou Rju Če-minem, oblíbenou ředitelkou Ku Ji-džung a svým největším zastáncem, generálním ředitelem PR agentury So Tong-hunem.
Zaměstnankyně PR agentury Jun-džo dostane příležitost vést prezentaci ve špičkové firmě Seyong.
Jun-džo dostane práci v Seyong díky výběrovému řízení Spec-Out. Zpráva o novém CCO vyvolá rozruch.
Jun-džo zaměstnává propagace Spec-Out. Objevuje článek naznačující, že byla vybrána nezaslouženě.
Jun-džoin návrh proměny Celltics BI společnost šokuje. Vyznává Če-minovi své city.
Jun-džo má kvůli negativní kampani problémy. Če-min odhalí zfalšovaná data a je označen za zrádce.