Walk the Line
Walk the Line je mapuje zrod nového typu amerického umělce, Johnnyho Cashe, který musel překonat surový hněv, ničivou závislost a pokušení hvězdné slávy, aby objevil hlas, který z něj učinil hrdinu celých generací.
Zpěvák. Rebel. Psanec. Hrdina. Legendární „Muž v černém“ se svými strhujícími akordy, ocelovýma očima a hlasem temným jako noc způsobil revoluci v hudbě a stal se skutečnou americkou ikonou. Držitelé Zlatého glóbu Joaquin Phoenix a Reese Witherspoon hrají (a zpívají) jako Johnny Cash a June Carterová v tomto inspirativním skutečném příběhu o neochvějné oddanosti jednoho muže svému zvuku, poselství a největší lásce jeho života.