Holka na roztrhání
Kultivovaná hvězda newyorské módní scény se zasnoubí s velmi dobrou partií. Musí se však vrátit domů, aby dořešila problémy z minulosti. Její rodný venkov ji však znovu okouzlí a vyvolá otázku, zda to, co hledá, není právě to, co chce opustit.