Wonder Man
Ctižádostivý hollywoodský herec Simon Williams se zoufale snaží nastartovat svou kariéru. Při setkání s hercem Trevorem Slatterym, který má své nejslavnější role zřejmě už za sebou, se Simon dozví, že legendární režisér Von Kovak chystá remake superhrdinského filmu „Wonder Man“. Nesourodá dvojice herců se rozhodne v očekávaném snímku získat hlavní role a diváci dostanou příležitost nahlédnout do zákulisí zábavního průmyslu.