Mickey a závodníci
Mickey, Donald, Goofy, Minnie a Daisy mají v Myšákově super autoservis a se svými měnícími se závodními kabriolety se vydávají na závody ve městě i po celém světě.
Hoplá hopity hop! Senzační šestka jede! Mickey, Donald, Goofy, Minnie a Daisy mají v Myšákově super autoservis a se svými měnícími se závodními kabriolety se vydávají na závody ve městě i po celém světě. Když nejsou Daisy a Minnie zrovna na cestách, pomáhají ostatním ve městě prostřednictvím vlastního podniku Pomocnice. Připrav se, pozor a vystartuj s Mickeym a jeho kamarády na spoustu nových dobrodružství!