Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí
Vizionářský režisér J. J. Abrams vdechl život filmové události této generace. Kylo Ren a zákeřný První řád povstali z popela Impéria. Luke Skywalker zmizel, když ho galaxie potřebovala nejvíc. Rey, sběračka šrotu z pouště a Finn, stormtrooper na útěku, se musejí spojit s Hanem Solem a Chewbaccou, aby se pokusili najít jedinou naději na mír v galaxii.