Little Matters: Insects
Ponořte se do složitého světa hmyzu. Od loveckých pastí mravkolvů až po důmyslnou technologii, kterou termiti používají k udržení svých houbových farem v chladu. Hmyz představuje více než pět milionů způsobů, jak se rodí, živí, komunikuje a staví, hledá partnery a loví. Film Na velikosti nezáleži se vydává do jejich neuvěřitelného a obdivuhodného světa.