Diddy u soudu: Co se skutečně stalo
„Diddy on Trial: As It Happened“ vás zavede do trestního řízení s Seanem „Diddym“ Combsem, jednoho z nejpikantnějších a nejočekávanějších soudních procesů za poslední dekády. Sledujte šokující momenty a srdcervoucí výpovědi v reálném čase prostřednictvím pečlivých hereckých rekonstrukcí, které každý týden vycházejí z přepisů ze soudní síně.
„Diddy on Trial: As It Happened“ vás zavede do trestního řízení s Seanem „Diddym“ Combsem, jednoho z nejpikantnějších a nejočekávanějších soudních procesů za poslední dekády. Sledujte šokující momenty a srdcervoucí výpovědi v reálném čase prostřednictvím pečlivých hereckých rekonstrukcí, které každý týden vycházejí z přepisů ze soudní síně. Státní zástupci tvrdí, že hudební ikona a obchodní magnát je zapleten do temného podsvětí obchodu s bílým masem a prostitucí. Combs všechna obvinění popírá a trvá na své nevinně. Připojte se k moderátorce Sunny Hostinové, která vše rozebírá s celou řadou expertů na právo a popkulturu, díky čemuž budete mít místo v první řadě této ostře sledované právní bitvy.