Film mých snů
Hurá do vln! Užijte si skvělý původní film Disney Channel plný sluníčka, vzrušení, překvapení a prvních lásek. Dva surfaři Brady (Ross Lynch) a McKenzie (Maia Mitchell) si užívají bezstarostného života až do chvíle, kdy je divoká vlna spláchne do muzikálu ze šedesátých let plného rivality mezi surfaři a motorkáři. Brady a McKenzie nechtěně způsobí, že se do nich zamilují hlavní postavy filmu a tím změní celý příběh. Dostanou se naši hrdinové zpět, nebo budou ve filmu uvězněni navždy? Film mých snů je skvělá komedie plná hudebních čísel, se kterou budete mít prosluněné prázdniny po celý rok!