Peter Parker se vrací ve filmu Spider-Man: Far From Home. Náš přátelský superhrdina ze sousedství se připojí ke svým nejlepším přátelům Nedovi, MJ a zbytku party na prázdninách v Evropě. Peterův plán nechat na pár týdnů superhrdinství je však rychle zmařen, když neochotně souhlasí s tím, že pomůže Nicku Furymu odhalit záhadu několika útoků elementárních tvorů. Spider-Man a Mysterio spojí své síly v boji proti chaosu, který se rozpoutal po celém kontinentu, ale ne vše je takové, jakým se to jeví.