Šípková Růženka
Kletba je vržena… magie je opravdová… a jeden polibek dokáže změnit vše! Propadněte kouzlu Sleeping Beauty, nejpohádkovější z pohádek, která je nyní součástí proslulé sbírky Walt Disney Signature Collection. Krása, div a napínavé dobrodružství se rozehrají v tomto velkolepém nadčasovém legendárním příběhu, kde zlá a žárlivá sudička Zloba, jedna z nejproradnějších pohádkových padouchů, prokleje celým královstvím milovanou princeznu Jitřenku. Aby ji před kletbou uchránily, odlákají ji tři hodné sudičky – Počasíčko, Flora a Fauna – do lesa, kde ji vychovají jako vlastní dceru. To však nestačí, na své 16. narozeniny se Jitřenka píchne o hrot vřetene na kolovratu a upadne do hlubokého začarovaného spánku, přesně jak Zloba zamýšlela. Hodné sudičky se ale nevzdají a pomohou odvážnému princi Filipovi – ozbrojenému štítem Čest a mečem Pravda – porazit oheň dštícího draka, osvobodit Jitřenku a prolomit kouzlo polibkem z pravé lásky. I vy si vychutnejte magii a velkolepost Sleeping Beauty, animované klasiky od Disney.