Divnosvět
Původní celovečerní akční a dobrodružná komedie Divnosvět od Walt Disney Animation Studios představuje legendární průzkumnickou rodinu Cladeových, která se snaží proletět skrz neprobádaný, zrádný, a především divný podzemní svět.