Moon Knight
Steven Grant, bojácný prodavač v obchodě s muzejními suvenýry, trpí výpadky paměti, náměsíčností a vzpomínkami na jiný, cizí život. Steven postupem času zjistí, že trpí mnohočetnou poruchou osobnosti a že sdílí tělo s ostříleným žoldákem Marcem Spectorem. A jak Stevena / Marka pronásleduje stále více nepřátel, musí se vypořádat nejen se svou rozpolcenou osobností, ale i vyřešit smrtonosnou záhadu staroegyptských božstev.
Mírumilovný Steven Grant zjistí, že je nejen prodavač, ale i žoldák a dost možná i superhrdina.
Steven se ocitá uprostřed konfliktu prastarých božstev. Objeví se jeho stará známá.
Marc Spector pronásleduje zločince Harrowa a musí vyřešit svoje spory s Laylou a Stevenem Grantem.
Marc a Steven putují s Laylou pouští, kde objeví hrobku Amemait, která je však velmi dobře střežena.
Marc a Steven musí propátrat své vzpomínky a nalézt pravdu. Jinak jim hrozí zatracení v podsvětí.
Layla stíhá Harrowa. Marc, Steven a Chonsu se vrací do Káhiry, aby zastavili bohyni Amemait.