Ant-Man a Wasp
Sotva se Scottu Langovi podaří najít rovnováhu mezi osobním životem a povinnostmi, které má jako Ant-Man, musí se naučit bojovat po boku Wasp a pomoci jí odhalit tajemství z minulosti.