The Unstoppable Yellow Yeti: Winterton Rules
Starosta Chrome stanoví pravidla ze své drahocenné knihy pravidel. Sledujte naši trojici, jak se snaží dodržovat hloupé pokyny, jako například, že při rybaření na ledu musí být všichni naprosto potichu.