Bylo, nebylo
Chlapec kontaktuje svou dávno ztracenou matku, která ho dala k adopci, a přesvědčí ji, aby ho následovala do Storybrooku ve státě Maine, kde jsou pohádkové postavy žijící ve městě uvězněny Zlou královnou.