Výstup na Devils Thumb
Světoví horolezci Alex Honnold a Tommy Caldwell se vydávají zdolat Devils Thumb, legendární 2 767 m vysokou horu obklopenou aljašskou divočinou.
Alex Honnold a Tommy Caldwell jsou jedni z nejlepších horolezců všech dob – a nejlepší přátelé. Společně se vydávají na velké dobrodružství, během kterého na kole urazí 4 000 km, aby mohli zdolat Devils Thumb, legendární 2 767 m vysoký aljašský vrcholek obklopený deštným pralesem. Tommy se zotavuje ze zranění, které ohrožuje jeho kariéru, takže úspěch výpravy je nejistý.