Receta Del Equilibrio, La
Ricard Camarena, jehož zeleninová kuchyně mu vynesla dvě michelinské hvězdy, se potýká se znovuotevřením svých restaurací po pandemii. Nic netušící ovocný sad ve Valèncii pokračuje ve svém přirozeném cyklu.