Nancy Corriganová uprchla před chudobou v Irsku a plná snů přijela do Ameriky. Nespokojila se s prací služky a financovala si vlastní letecké ambice. Jako pilotka se stala průkopnicí, která za druhé světové války cvičila mužské piloty a razila ženám cestu do oblak.