Mickeyho klokan
Mickey a Pluto se vrhají do akce, když jim kamarád z Austrálie pošle boxujícího klokana a jeho mládě. Pluto nejprve skáče vzteky, když mu návštěvníci zničí novou boudu a sežerou mu jídlo, ale Mickey vítá příležitost mít parťáka na box. Všechno ale dobře dopadne, když se všichni sejdou jako velmi neobvyklá rozvětvená rodina.