Tajná invaze
V novém seriálu „Tajná invaze“ od Marvel Studios, který se odehrává v současnosti MCU, se Nick Fury dozvídá o skryté invazi na planetu Zemi, již provedla frakce Skrullů, což jsou mimozemšťané schopní měnit podobu. Fury má i několik spojenců, mezi něž patří Everett Ross, Maria Hillová a Skrull Talos, který si na Zemi zařídil život. Společně závodí s časem, aby zabránili válce a zachránili lidstvo.