Rytíř pro dnešní den
Kreslená klasika s Goofym! Chudý panoš Cedric (Goofy) skrývá svou pravou identitu pod brněním a zaujme místo svého pána, sira Loinsteaka, v rytířském turnaji, ve kterém praskají meče.
Pohodlně se usaďte do první řady a vychutnejte si bláznivé středověké souboje. Věrný, leč neohrabaný služebník Cedric udělá vše, co je potřeba, aby pomohl svému vznešenému pánovi, siru Loinsteakovi, připravit se na turnaj proti obhájci titulu, siru Cumferenci. Když se sir Loinsteak zraní po ošklivém pádu z koně, je na Cedricovi, aby převzal otěže, oblékl si brnění a bojoval o ruku krásné princezny Esmeraldy.