dokumentární, přírodopisný
Farmář v nesnázích ošetřuje zraněného čápa a postupně si k němu vytváří jedinečné pouto.
Farmář Nikola se potýká s tvrdou realitou nových ekonomických opatření a nedaří se mu prodat půdu ani úrodu. Když ho rodina opustí a odjede za lepším životem do zahraničí, přijme práci na skládce, kde narazí na zraněného čápa Silyana. Zatímco se o ptáka stará, vzniká mezi mužem a zvířetem nečekané pouto.