Goofy tímto nápaditým krátkým filmem zahájil sérii vlastních animovaných filmů, v nichž společně se svým zvířecím kamarádem, kobylkou Wilburem, láká ryby do sítě. Goofy si neuvědomuje, jaké nebezpečí Wilburovi hrozí, dokud není příliš pozdě. Goofy se tak musí vrhnout do akce, aby se pokusil svého přítele zachránit před hladovou žábou.